Klacht indienen

SHBO wil huurders een hoge kwaliteit van wonen en leven bieden. Toch is het mogelijk dat u als huurder, naaste of zaakwaarnemer niet tevreden bent over aspecten van de verhuur, zorg- of dienstverlening van SHBO of Volckaert. Het is dan van belang dat u aandacht krijgt en dat de klacht correct afgehandeld wordt.

Laat het weten
Of het nu gaat over grote of kleine zaken, blijf vooral niet rondlopen met uw klacht. Het is belangrijk om uw onvrede te bespreken. Samen kunnen we kijken naar een gepaste oplossing.

Voor het indienen van uw klacht kunt u contact opnemen met het Cliënten Service Bureau van Volckaert via 0162 – 480 986. Zij kunnen u informeren en helpen bij het benaderen van de juiste betrokkene(n). U kunt ook het online klachtenformulier op onze website invullen. Indien u onverhoopt een geschil krijgt met SHBO, kunt u via het reglement geschillen commissie SHBO uzelf op de hoogte stellen over uw eigen rechten en plechten en die van SHBO.

Advies, suggestie of verbeterpunt
Heeft u misschien meer een advies, suggestie of een verbeterpunt waarmee wij ons voordeel kunnen doen? Ga dan naar de pagina Ik heb een advies en vul het adviesformulier in. Uw advies of verbeterpunt wordt doorgegeven aan de juiste persoon in de organisatie die de haalbaarheid zal bekijken.

Vanzelfsprekend gaan wij vertrouwelijk met uw informatie om.

 

WP-Backgrounds by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann